Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yürütmek bâtınin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını zirda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en külüstür ve en çok bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu dokunuş noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri başlangıçarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve uran özetler ya da iş özetleri üzerine olgun bâtınerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını elde etmek bâtınin ayar yollamak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve rağbet çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rağbet çekici olmalıdır. Bununla müşterek çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en canlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Düğün ve araştırı bâtınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Video kırışmak, içeriğinizi henüz fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşferment özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rağbet çekici şekilde yollamak çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, belli başlı bir nişangâh kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en muhteşem sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün er aşamalarında B2B kameraları ile bağlantı bina etmek bâtınin harika bir durum. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı bâtınerik türlerine iye olsa da bütünü epey videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette dağıtmak istediğinizi her hengâm bakış önünde bulundurun ve buna için yapılanma binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en çok şekilde müstefit olmak bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini daim uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz fazla etkili kullanıcıya iye. Kısaltarak mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nispetle kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada başüstüneğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, ancak metin bâtıneren kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rağbet çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, içeriğiniz nişangâh kitlenizin yalnızç ve rağbet yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bâtınin ayar sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, selen bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları üzere bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bâtıneriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize değer. Böylecene, kontrol sonuçlarında henüz faik sıralarda ve henüz pıtrak görülür, içeriğinize yoğunluk artışı sağlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna merbutdır. Web içeriğinizde çok aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz fazla sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu henüz çok hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair henüz faik özetlar sağlar. Mürtefi itibarlı üçüncü cephe sayfalardan organik angajmanlar koymak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir angajmanya gelen her tıklama bâtınin ödeme binalır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik dürüstışlarında fonlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), muhteşem hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Muayyen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bağlantı göstermesi bâtınin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Başkaca web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (henüz fazla tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.