Reklam tasarımları, günümüzde, tüketicilerin etkilenmesi karınin, dayanıklı çok değişçilikkeni kullanmaktadır. Değişebilir derken; gülmece, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı vakalar, âlem, faziletli ömür standartları, rahatlık, rahat, gelecek uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Bilcümle bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni yahut zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya kandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, sadece satın derç davranışını göstermelerini kurmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı lakinçlara yönelik lakin nihai nişangâh, her vakit henüz bir tomar satış olmakla alay malay, çoklukla, reklamın lakinçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın vesair markalara yeğleme edilmesini kurmak olabilmektedir. Bunlarla alay malay, firmaların toplumsal sorumluluk hesabına yahut kendileriyle müntesip çıdem rastgele bir düşünceyi korumak yahut reddetmek hesabına bünyelabilmektedir. Bilcümle bu tarz şeylerin dizaynı bünyelırken, en bir tomar örutubet nâkil iş, inandırıcı bir şekilde işçiliklenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, bazısı işçiliklenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen dizayn kabilinden dolayı, insanoğluı kandırma etmekten uzak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda mesele, bazısı vakit kullanılan oyuncuların toplum içinde iye evetğu konumla müntesip olabilirken bazısı vakit muhaliflıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan uzak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Muhaliflıklı diyaloglarla örülen tasarımların kandırma etmekten uzak olmasının bir vesair sebebi de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, vesair türlere nazaran henüz az kandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek özetleyen, çok az cümle yahut ifadelerin mevki aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. Vesair türlerde ise, tüketicilere iletilmesi gereken mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir ağırlık unsurunun gölgesi altında kalmasındandır. Vesair bir ifadeyle, henüz çetinlü bir ağırlık yaratabilmek karınin, reklamlarda kullanılan gülmece, çalgılı çağanaklı haller, faziletli ömür standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Böyle durumlarda insanoğlu, ağırlık unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzum bırakmadan akseptans ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, hayallerin evetğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği dizayn biçimleridir. Tüketiciler bu tip tasarımları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda nutukünü ettiğimiz ağırlık unsurları gerçekte harbi seçilmektedir. Fakat burada mesele, onların kullanılma biçimi olmakla alay malay, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen ağırlık unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere iye olması gerekmektedir. Lakin genel olarak reklamlar inandırıcı tamamlanmak zorundadır. Bunun birlikte muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın temel nizamı nişangâh kesime hitap eylemek, bu nişangâh kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek oylumlu pay sahibidir. Sonunda nişangâh kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).